sobota, 14 marca 2015

Wracam spowrotem !!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej przepraszam że długo nie pisałam obiecałam wam że będę pisać CODZIENNIE !!!!!!!!!!!!!!!!! i co ?
Nie pisałam WOGÓLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A przez co ?
Przez to że przestałam wierzyć w to że mój blog "Weri.Candy" stanie się MOŻE popularny i jestem zbyt mało ambitną osobą na pisanie bloga , ale postanowiłam że jak założyłam bloga to będę go prowadzić.

To był taki wstęp.

A teraz zaczynamy.

Chciałam by wam powiedzieć że moi rodzice wyjeżdżają do Niemiec na 4 dni ( W czwartek ) , a ja z moim bratem pojadę do babci . Mam już nawet listę co prosiłam bym aby tam kupili ( Głównie słodycze )

Bardzo was proszę o podawanie jakiś propozycji na nowe posty , tagi .
Pomyślałam o różnych postach takich jak :
  • 50 faktów o mnie
  • My KatyCat's story
  • Co dostałam / kupiłam w Niemczech a co zamierzałam
       itd.


Pozdrawiam Weri   XOXO

Ps. Bardzo dziękuje za wsparcie i komentarze :-)

2 komentarze:

  1. ja też dopiero zaczynam znowu pisać, nie poddawaj się i pisz dalej ;) a moze tag 50 faktów o mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno 50 faktów o mnie zrobię a i dzięki za wszystkie miłe słowa ps. Może podaj jak twój blog się nazywa to na pewno zajrze :>

      Usuń