sobota, 14 lutego 2015

   Hej , zaczynamy !!!!!

Hej jak zapewne wiecie jestem Weronika tego posta wstawiam trochę póżno ale właśnie ok. 22.00 założyłam bloga , bloga który będzie o wszystkim taki wielo tematowy. Gównie będą to tematy jak :
*Lifestyle
*Moda i Uroda
* i wiele wiele innych.....ale głównie te tematy
Będę się starała wrzucać co najmniej 1 post dzienię,a że zaczęły mi się ferie to będzie na pewno powyżej jednego posta dziennie :-)
Myśle że spodoba wam się ten blog i zostaniecie ze mną na dłużej :-)

2 komentarze:

  1. powodzenia na blogspocie, życzę wielu sukcesów. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia :)

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na mój blog, gdzie pojawiła się nowy post. Za wszelkie sugestie i propozycje będę bardzo wdzięczna. :) Zachęcam również do obserwowania .
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń